Contact

Wil je met ons in contact komen? Dit kan zijn voor een vraag, een opmerking, een suggestie of iets anders. Dat kan op de volgende drie manieren.
1: Vul het contactformulier in. Wij zullen zo snel mogelijk reageren op jouw bericht.
2: Stuur ons een e-mail. Dit kan naar info@frkzk.nl. Dit bericht ontvangen, lezen en beantwoorden wij net zo snel als via het contact formulier. Echter heb jij via de mail wel de mogelijkheid om foto’s en of dergelijken toe te voegen. Dit is niet mogelijk via het contact formulier.
3: Stuur ons een bericht via Instagram. Hiertoe hebben wij altijd toegang en krijg je over het algemeen het snelst een reactie.

*Het is niet mogelijk ons te bezoeken aangezien wij geen winkel maar een webshop zijn.

Ook is het niet mogelijk ons telefonisch te bereiken

Retourneren

RETOUNEREN

Wil jij een product retourneren, omdat de maat niet goed is, het niet aan jouw verwachtingen voldoet, het beschadigd is, of verkeerd geleverd is? Dan kun jij het retourneren doormiddel van dit formulier en het product naar ons toe retour te sturen wanneer nodig. Loop onderstaande stappen af.

• Vul het retour formulier volledig in.

• Nadat wij jou retour aanmelding hebben ontvangen zullen wij deze beoordelen en contact met je opnemen hoe het probleem op te lossen.

• Indien nodig vragen wij jou het product naar ons retour te sturen.

• Afhankelijk van de oplossing zullen wij zo snel mogelijk een nieuw product sturen en of je aankoopbedrag (deels) terugbetalen

*Alles wat retour gestuurd wordt is op eigen risico en voor eigen rekening (mits wij anders concluderen), wil je iets ruilen, dan betalen wij eenmalig de nieuwe verzendkosten.

*Retourneren kan tot maximaal 7 werkdagen dagen na ontvangst van je pakket mits, ongebruikt, ongewassen, onbeschadigd en in de originele staat.

*Gepersonaliseerde en/of pre-order items kunnen niet of tot maximaal 3 dagen na ontvangst geretourneerd of omgeruild worden. Per item vindt je terug wat van toepassing is. De rede hiervoor is omdat het speciaal voor jou besteld en gemaakt wordt.

*Heb jij van ons een gratis verzending of producten ontvangen en retourneer je alles of een deel waardoor de overgebleven waarde minder is dan de verzendkosten, zullen wij alsnog de originele verzend kosten verrekenen met het bedrag wat jij retour krijgt. Retourneer je de gratis gekregen producten niet zullen wij ook deze in rekening brengen.

*Bij retour van al je producten zullen wij de verzendkosten verrekenen met het bedrag wat je terugkrijgt.  

Versturen - Levertijd

VERSTUREN – LEVERTIJD

Wij zijn een kleine startende onderneming en doen er alles aan je bestelling asap te versturen. Onze standaardverzending is snel en betrouwbaar. Wij proberen elke dag bestellingen te verwerken en te versturen. Afhankelijk van de locatie waar je je bevindt, duurt het doorgaans 1 tot 3 werkdagen voordat je pakket arriveert ondanks dat de website 6-12 werkdagen aangeeft. Dit is echter wel de maximale verzend tijd die veelal wordt aangehouden op de site.

We willen je erop wijzen dat we onze best doen om ervoor te zorgen dat onze pakketten zo snel mogelijk worden afgeleverd. Houd er echter rekening mee dat de levertijd kan variëren afhankelijk van factoren buiten onze controle, zoals het weer en vertragingen bij de vervoerder. Als je pakket om wat voor reden dan ook niet op tijd arriveert, neem dan gerust contact met ons op en we zullen ons best doen om het probleem op te lossen.

Ons doel is om onze klanten de best mogelijke verzendervaring te bieden en we werken er hard aan om ons verzendproces voortdurend te verbeteren.

* De kleuren, vormen, omschrijving en verhoudingen van onze producten op de website en social media accounts kunnen afwijken van het daadwerkelijke product. 

© 2022 All Rights Reserved.